33 günlük bebeğim var ve üç haftadır düzeni belli gündüz uyuyor gece 2.30 kalkıyor sabah 8 de uyuyor artık çıldırmak üzereyim çok yıprandım neyapıcam memede uyuyor çekince uyanıyor deliricem birde 2.5 yalında kızım o uyuyor bir saat sonra uyanıyor neolur bir öneri verin