Merhaba kızlar bebeğim 55 günlük nurse harweys damlasını kullandık gaz sorunlarımız için kolik bi bebek değil öyle damla tam sorunumuzu çözmedi ama biraz yatıştırdı diyebilirim bugün şurubunu aldım nasıl kullanmalıyım eczacı sabah akşam kullanabilirsiniz dedi ama kaç ölçek yani kaç ml vermeliyim anlamadım