Arkadaslar bebegim 7. Ayı bitirdi 2 haftadır surekli huzursuzluk hali var distendir diye herseyi yaptım karanfil zeytinyağı dis jelleri tetagil yok huysuzluk ağlama devam ediyor ne olabilir kafayı yemek üzereyim uykuları cok bozuldu:( fiziksel bir sorun gözükmüyor doktora gotursem