Smyyenil 3lü karma aşının yapıldığı yerde sertlik kaldı fındık kadar 1 ay geçti üzerinden başına gelen var mı böyle bişey?
nidas_mom Smyyenil hemşire sertlik olursa kolonya ile hafifçe ovabilirsiniz demişti. Başta yapılmadığı için kalmış olabilir aile hekiminize gittiğinizde Bi hemşireye danışın isterseniz
ahsenmomm Smyyenil benim bebeğimde de kalmıştı hatta baya da kaldı 2 ay falan bir süre . Hemşire geçer dedi ve geçmişti sonradan
Smyyenil nidas_mom aşıdan sonra iki üç gün sürekli yaptım kolonyayla masaj bebe yağıyla buzla biraz geçti ama yine de kaldı
Smyyenil ahsenmomm ya gerçekten mi içimi ferahlattınız çok teşekkür ederim. Yürümesini etkiler mi falan diye düşünüyorum kaç gündür
ahsenmomm Smyyenil ay yok merak etme ☺️ Sen yavaş yavaş aklına geldikçe masaj yap oraya dağılır yakın zamanda ☺️