Kızlar kızımda demir eksikliği var. Ferrosanol harici diğer şuruplar ishal yaptı. Bu şurup da dişten leke yapıyor grimsi şu an ve çok canım sıkılıyor düzenli dişini fırçalıyorum ama nafile gibi. 14 aylığız bu arada. Bu renk değişimi ilaç bitince geçer mi? Yada ne kullandınız da geçti bu lekeler? Deneyenler yorum yazsın lütfen ☹️