Merhabalar hanımlar,
Öncelikle emekçi kadınlar günümüz kutlu olsun.
Bu post merak ve araştırma içindir, hiçbir linç söz konusu olmasın lütfen.
Gözlemlerime göre (özellikle ilk 6 ayındaki bebekler için) ebeveyn olmadan önce hareketli bir yaşantısı olan, evde sıklıkla TV açık olan, kalabalık bir ev yaşantısı olan (tartışma ve huzursuzluk olan evleri saymıyorum) ailelerin bebekleri daha huzursuz olma eğilimindeyken
Sakin bir yaşantıya sahip olan, nüfusu az olan, yaşantılarını bebeğe göre organize edebilen ailelerin bebekleri daha sakin yapılı olabiliyor.
Sizin bu konudaki gözlemleriniz ve deneyimleriniz neler? Bir neden sonuç ilişkisinden söz etmek mümkün olmasa da sakin bir ortamda yetişen bebeklerin daha sakin, huzursuz -hareketli ortamdakilerin daha huzursuz olma eğilimi var mı sizce de yoksa bebeklerin yapısı ve mizacı daha mı etkili?