Kızlar merhaba, kızım 16 aylık kedimiz var 2 hafta önce geldi. Kızım çok seviyor. Arkadaş olsunlar diye aldik zaten. Ama ilk günler çok kıskandı sonra alıştı. Şimdi inanılmaz güzel oynuyorlar. Kahkahalar havalarda uçuşuyor öyle mutlular. Çok uysal bi bebis kedimiz de, kızım çok hırpalıyor ama asla zarar vermiyor. Adim adım gelen 2 yaş sendromu mudur nedir, kızım bu ara bizi de ısırıyor, kediyi de ısırmaya kalkıyor. Hayır diyorum olmuyor, yapma annecim diyorum olmuyor. Çok üzülüyorum. Bana bi yol gösterin. Kızım asla şiddet eğilimli değil normalde, sosyal bi çocuk arkadaşlarıyla çok güzel oynar, evimizde asla ses yükselmez. Ama kedi geldiginden beri ufak krizler yasıyoruz. Hayvana da üzülüyorum kızıma da üzülüyorum. Nasıl olucak bu işler bilmiyorum. Uyku gerilemesi de yaşıyoruz bol bol tutturmalari da var