Busra2326 Saat başı uyanıyor gece, gündüzleri hep kucak ve ağlıyor sebepsiz yüzünü tırmalıyor meme reddi yaşıyorum Allah aşkına ne kadar sürüyor bu atak 🤕🤕🤕🤕
ayseyycl Busra2326 bir hafta on gün meme reddiyle uğraştık atlattık şimdi uyku sorunu yaşıyoruz. Gerçekten ne zaman düzene girecek merakla bekliyorum. Uykularımız çok düzenliydi normalde kızım da usluydu şimdi çok mız mız. Sakin kalmaya çalışıyorum bu süreç geçici 🌸
Theanaaa Busra2326 12. Hafta atagi olmuyor mu o? Biz 3 ay 25 gunluguz yarin girio dördüncü ay atagina
Busra2326 Theanaaa kızım 37+4 doğdu , milada göre 4.ay oluyor ay bilmiyorum valla gecmek bilmiyor cok yoruldummm
Theanaaa Busra2326 benim oğlumda 37+5 doğdu suan 3 ay 25 günlük uygulama kullaniyorum harika haftalarin dogmasi gereken 40? Haftaya tamalayarak tarihe gore yarın giriyor 4. Ay atagina