Arkadaşlar merhaba, 2,5 aylık bebeğim var. İlk başlarda sütüm çok azdı ve kızım sarılık geçirdiği için mama verdik. Sonrasında sütüm arttı ama kızım her ağladığında babası “bu çocuk aç” diyerek yine mama verdirdi. Şimdi ise 1 aydır sütüm çok az geliyor. Nereden anlıyorsun derseniz,
- Kızım memede az duruyor, memeyi bıraktığında sağdığım zaman 10 cc anca çıkıyor. Az durması s doyduğu için değil kvga ederek ağlayarak bırakıyor memeyi. (önceden doyup bırakırdı ve sğınca 40-50 cc çıkardı)
- Memeyi ağlayarak bırakınca biberonla mama veriyoruz ve 90cc civarınd içiyor. Vermezsek çok şiddetli ağlıyor. Doktor da ver mama dedi kilo alımında sıkıntı yok ama ağlıyorsa doymuyor olabilirmiş.
Çok uzattım velhasıl, humana çayı, rezene kimyon anason çayı, bol su.. içmeme rağmen durum bu şekilde. Şöyle ilk zamanlar ki gibi bol süt getirecek bir formülünüz varsa allah rızası için bir el atın🤭🥰🍼