Saat 10.10da olan randevuma giremedim. Yaklaşık bir saat cagirilmayi bekledim. Doktora söyledim. Tamam birkaç hasta sonra cagiricam dedi. Yok mümkün değil girmek. Dan dun giren teyzeler dayılardan ve bu dan diye dalan hastayı sırasını beklemesi için uyanmayan doktordan dolayi bir saat sonunda girmeden geri döndüm. Kucagimda cocuk var millet içeri girmek için birbirini itekliyor. Yahu bu birsey sorcam, sonuc gostercem, benim işim az, yaşlıyım ben vs vs diye insanları ite kaka iceri giren, kapı önüne bariyer oluşturup sırası gelmeden hop diye içeri giren insanlara bir çözüm yok mu? Kizim çok ağladığı için giremedim. Doktora da defalarca randevu saatim geçti hala cagirmadiniz dediğim halde iceri kafasına göre giren insanları kabul etmeye devam etti. Tqmam bekle diyerek 1 saat oyaladı. Ben doktor düşmanı değilim. Ama içeri girene sırasını beklemesini soyleyebilir. Bir randevu saati var. 1 saat sesimi çıkarmadan bekledim. Ama sırf benden yaşca büyük diye kucagimdaki cocukla beni itekleyen adamı içeri davet edince aşırı sinirlendim ve çıktım. Şikayet etmek istiyorum. Ne yapabilirim