Sblatc Müşteri hizmetlerine nasıl bağlanabilirim 4441444 ü aradım kimseye bağlanamadım 9333 ü aradım yine kimse açmadı. Nasıl baplanıcam acaba geçen ay ki faturam yüksek gelmiş sebebini öprenemiyorum
RainOverMe Sblatc ne zaman baktınız yenı mı. Onlıne ıslemlerden baktonız mı uygulama ındırıp oradan cıkıyor detay. Gırmedıysenız ındırıp gırın yonlendıreyım sızı
Sblatc RainOverMe uygulamada geçen ay faturalarına baktım hepsi 44 şubat 94₺.aradıpımda 22 lira falan devlet kesmiş ama ne alaka bu kadar kesilmesi. Yıllık diycem eşime falan sordum Vodafone ama ondan bi şey kesilmemiş
RainOverMe Taahhutunuz dolmus olabılır, ya da aşım olmustur ınternet dakıka vs. Uygulamayı ındırırsenız tum bılgılere ulasırsınız fatura kesımı yenı degılse
RainOverMe Sblatc bazı faturalar ılk uc ay altı ay dusuk olup sonra yukselebılıyor. Tam belırtılmedıgı ıcın ınsanlar kucuk yazıyı okumayıp buyuk yazıya bakıp tamam dıyebılıyor tarıfenızın ısmı neyfı hatırlıyor musunuz
RainOverMe Sblatc bakın bakalım takıldıgınız yer olurss yazın ben de buradsn bakıp yonlendıreyım sızı
Sblatc RainOverMe https://resimyukle.io/g/9o2vPqljiX Bu şekilde yazıyo. Teşekkür ederim ilgilendiğiniz için
RainOverMe Sblatc özet kullanımda tutarlar 0 mı yoksa tl olarak bır ıbare var mı. Bır de detaylar kısmında tarıfe harıcındekılerı gosterı ısaretleyın ucretlı kullanımınız var mı ona bakın
RainOverMe Sblatc malesef ınternet aşımınız olmuş gordugum kadarıyla 36 lıra. Cok bır sey de kullanmamıssınız aslında ama dırekt 12 lıraya yakın 3 defa asım olmus ayın 8 inde 2 kez ve 9 unda subatın
RainOverMe Sblatc siz sagolun. sil süpür yapıyor musunuz her hafta. Oradan internet cıkıyor aslında. Yapmıyorsanjz yapın her hafta yenılenıyor hakkınız en azından aşımınız olmaz
RainOverMe Sblatc neyse o zaman saglık olsun🤗 telefonunuzda lımıt sınırlama varsa onu ayarlayın aşım olmaz ya da takıp edıp paket satın alın cok az kullanıma cok para kesmısler 😵💫
Sblatc Elif-Liya bende anlamadım geçen aylar daha düşükmüş gittikçe artmış vergi parası. 6 ay olmuştur bu hatta geçeli