32 aylık kızım var tuvalet alışkanlığına başlarken korktu ve kaka tutma problemi yaşamaya başladık 6 aydır ki kullanmadığım ilaç kalmadı osmolak, duphalac, dulcosoft kullandım hiçbir faydası kalmadı hiçbirinin şuan bir arkadaşın önerisi ile magnesie calcinee aldım daha önce kullanan var mı 6 gün oldu hala tutuyor bu yazdığım ilaçları kullanırken en fazla 4 gün tutuyordu şimdi 6 ya çıktı ve magnesie calcineeyi aldım kullanıp memnun olan rahatlayan var mı? Lütfen yardımcı olun kafayı yiyeceğim yoksa. (oyun terapisi ne başladık)
(gün kurusu erik kurusu bir çok şey denedim hep alışkanlık kazanınca başa sardık)