Kizlar yaklaşık bir haftadır felan fark ettim koltuk altımda morarma var ağda felan yapmıyorum çok nadir jilet kullanıyorum daha önce epilasyona gittgiim için. Bir haftadır fark ettim ki kendi kenxine morarma başlamış gibi bazı yerlerinde iki koltuk altımda da var .başına gelen oldu mu sizce neden böyledir deodarant felan yapmış olabilir mi.nette baktım kanser felan yazmışlar deodaranti bırakcam bir süre eğer geçmez ise morluk felan doktora gidicwm ama sizin bir bilginiz var mı merak ediyorum lütfen paylaşın benimle bir şey biliyorsanız