Kızlar selam , kızım 4 ay 21 günlük hala gaz sancıları oluyor yediklerime de dikkat ediyorum sab simplex ve maflor damla kullanıyorum ama azalma yok günden güne de artıyor gibi siz neler yapıyorsunuz çoğu kişi 3. Ayda bitiyor diyor bizde hala devam benim gibi olan var mı acaba ?