Bebegim 23 aylık. Bu zamana kadar iyi kötü bir beslenme düzeni, iştahı vardı.
Özellikle son 1 haftadır aşırı iştahsız. Kahvaltıda 2 yudum zor yer. Akşam yemeğinde çorba istemez yemek istemez… sürekli istemem anne yesin baba yesin diye bize itekler kaşığı çatalı.
Yediği şeyler sayılı; yoğurt, biraz meyve ve makarna. Sabah akşam tencere gördüğü gibi makarna mı yaptın? diyor.
Zorlamıyorum illaki birseyler yer iyice acıkınca diyorum ama atıştırmalık kıvamında geçiriyor günü. 1-2 dilim elma 1 kase yoğurt gibi….
Acaba dis mi diyorum ama emin olamıyorum…
Sizde durumlar nasıl? Bu durumda nasıl yol izlenmeli? Emzirmeyi kestim sadece ek gıda suan.