Annem-33 lcw Den genelde pantolon alıyorum. Sweat ve eşofmanları da parasına göre kaliteli çıkıyor. Bazı tuniklerini de alıyor. Modanisa ( refka, alia, Benin genelde aldığım marka) ve alvina Dan alıyorum takım, tunik, şallarımı da modanisa Dan alıyorum.