444434 Bebeğimin kilo alımı düştüğü için doktorumuz ek gidaya başlayalım 5.ay dedi. Böyle olup kilosu ek gidaya geçince kilosu düzelen var mı. Bi de ben kaşık maması kullanmayı düşünüyorum gece 1 kere sizce kullanmalı mıyım.
Dereninannesi38 444434 benşm bebeğimde Çok zayıftı sadede anne sütü alıyordu sonra mamaya ve ek gıdaya geçtik çok güzel kilo almaya başladı. Ek gıdadan mıdır bilmem ama ben hep besleyici şeyler yapıyorum aldırıyorsa onlar aldırıyordur
Buseslm 444434 kaç kilo bebeğiniz ve kaç aylık sadece emiyor mu bizde de benzer bir dutum var da bence kendi kendinize mamaya karar vermeyin doktora sordunuz mu
Barlasb10 İlk zamanlar hayır almaz çünkü tadım yapacaksınız sadece doysun diye vermeyeceksiniz. 6-7 aylık olunca biraz almaya başlar. Hazır vermek yerine evde kendiniz yapın
444434 Barlasb10 evde kendim yaptığım zaman mutlaka pirinç unu irmik vs kullanacağım onlarda zararlı diyolar. Bari içinde vitamin biraz fazla olsun diye öyle düşündüm
Birmavihikayesi Dereninannesi38 neler yapiyorsunuz yazar mısınız lütfen Bebegim cok zayıf benimde korona da oldu iyice zayifladi 5 aylik 6kilo bizde anne sütü almadığı için doktor ek gidaya başlattı
Barlasb10 444434 pirinç unu elbette gereksiz ama irmik tam buğday unu kullanilirbirsiniz içine meyve ezip meyve püresi olmuş olur
444434 Buseslm ben kiloyu burda paylşmayı uygun bulmuyorum lütfen kusura bakmayın😔 ama hareketli bi bebek maşallah onu söyleyebilirim. Sanırım o yüzdende biraz yavaş kilo alıyo
Buseslm 444434 uygun bulmaya bilirsiniz ben size yardımcı olmak adına sordum He bazı anneler de zayıf deyip 8 kg fln diyorlar hoş olmuyor. Durumlarımız benzerde o yüzden sormuştum