Leyla6327 yani ben şahsen blw başladığımda amacım, kendi kendine yemesini öğrenmesi falan değildi yiyecekleri tutmasını öğrensin koklasın tanısın diye verdim öyle de oldu. Hapır hupur yediği falan yok yani. O elinde evirip çevirirken hep kendim yedirdim 10 aylığız şuan yine ben tıkıyorum ağzına. Elindeykiyle oyun yapıyo işleri güçleri ortalığı batırmak😄 neyse canları sağolsun. Ama bi dönem herşeyi reddetmeleri çok normal. Mesela oğlum bi ara mamadan tiksinmişti hiç bir şekilde içmiyordu. Sonra hasta oldu sadece mama içmek istedi ek gıda ağzına sürmedi. İnsanı öyle bir çıkmaza sokuyorlar ki… Umarım sizinki de geçici bir süreçtir. Yani bu bebişleri anlamak mümkün değil. Allah akıl sağlığımızı korusun bazen kafayı yememize ramak kalıyor gerçekten😬