Beren1621 Bebeğim 24 günlük,sürekli ıkınıyor. Uyurken bile acı çekiyor sanki. Kakasını yaptıktan sonra bile ıkınması devam ediyor. Başına gelen, çözüm bulan var mı?
mucizem3006 Beren1621 büyük ihtimalle karnı ağrıyor gazı var masaj yapın saat yönünde ayak altlarına falan
Elifinci17 Beren1621 benimde 2. Bebeğim 1 aylık oldu bugun o da öyle. Gaz canım yapacak bişey yok masaj yap ayaklarını dizlerine cektir bisiklet sürer gibi yap. Ben yan cevirip öyle de. cekiyorum dizlerini karnına birde tavsiyem karnına cekince dizlerini diğer elinle de poposunu elinle açar gibi yap cok güzel gaz cıkarıyor öyle.
Beren1621 mucizem3006 faydası olmuyor, karnına masaj yapiyorum,dizlerini karnina doğru büküyorum nafile
dolunaymomsss Beren1621 usutmuste olabilirsin o da bebeğe gaz yapar 🥰 masaj yağıyla karnına saat yönünde bir sağ 3-4 kez bir sola doğru 3-4 kez masaj yapın parkmak uçlarınızla yanlardan yukarı doğru çekin karın kısmını tekrardan ovalayarak dağıtın kısa zaman da çözer miniğin işini 🥰
Miniminnakbebe Beren1621 bizim de o zamanlar başladı biogaia aldık bi de doktor metsil gaz damlası verdi ama biraz kullanıp bıraktım işe yaramayınca. Biraz zaman geçince hafifledi bizimki şükür şimdi daha iyi 41 günlük olduk. Bazı günler tutuyor sancısı ama masaj yapmalarım bile azaldı yani. Siz bol bol masaj yapın yağ ile. Bazı doktorlar yemek gaz yapmaz diyor ama ben gene de gaz yapan şeyleri yemeyi bıraktım ki süt için baya bulgur yiyordum o da gaz yapıyormuş meğerse. Soğan bile yemiyorum artık. Belki de bunlardan bebek daha rahat artık bir de emerken sürekli bıraktırıp gazını çıkarmaya çalışın bağırsaklarda gaz gitmeden çıkmış olsun diye. Bolca da sabır gerekiyor Allah yardımcımız olsun
Beren1621 Miniminnakbebe yemeklere dikkat ediyorum,gazını çıkarıyor,kakasini yaptiktan sonra bile ıkınma devam ediyor. 40 çıkınca azalır mı acep
Cennet-Eserr Beren1621 her ıkınma postuna yorum yapıyorum nerdeyse 🤦🏻♀️😂 o kadar çektim ki bu ıkınmadan arkadaşımın kızı da sürekli ıkınırdı gazı da fazla olmamasına rağmen idrar yolu enfeksiyonu çıkmıştı benim de oğlum 25-30 günlüktü başladı kıp kırmızı olurdu psikolojim bozulmuştu bizde idrarına baktırdık hem pipisine pipide darlık ve kireçlenme varmış çiş yaparken zorlandığından oluyormuş meğer sünnet ettirdik bitti gitti ıkknmalar. Sizde bir baktırın bebişinizin kız ise idrarına falan erkek ise sünnet gerektirebilir
Cennet-Eserr Beren1621 doktor size gerekli olan ne varsa anlatır bize poşet vermişti pipisine taktık içine işedi kız içinde vardır illaki bişey
Oykunil Beren1621 benim hep böyleydi gaz gaz dediler 3 .5 aylık oldu geçmedi alerji dr gittik meğer alerjiymis
Miniminnakbebe Beren1621 aynı aynı valla gaz çıkarır kaka yapar gene ıkınır bizimki de mosmos oluyordu artık bugünlerde daha rahat çıkarına kadar sıkıyor kendini çıkarınca rahatlıyor inşallah tekrar öyle tutmaz sancıları sizin de inşallah biran önce geçer
Oykunil Beren1621 gaz da azalma olmadı kakada eskiden mukus yoktu son günlerde mukus basladi kaka tahlili uaptk Calprotectin başta wz cikmisti simdi 200
yusufmertmom Beren1621 gaz canım o ıkınmalar. Uyutmaz çocuğu. Gazını çıkartmayı dene masaj yap biz en son gaz ilacı deneye deneye rahatladık
Beren1621 dolunaymomsss masajı sürekli yapiyorum, karninin üzerine yatiriyorum arada yine de bitmiyor ıkınması