Cansusucu çay oturmalari o değilde en az 4 çeşit olmali e hersey pahali cay oturması bu gidişle masaya kaldirilir ne düşünüyorsunuz? Kahve içimi daha cazip gelecek gibi
BuzluKahve Cansusucu Ben kahveciyim oldum olası😅 Kahve yanına genelde çikolatalı bir tatlı browni gibi, mutlaka ceviz fındık badem bir de hurma ve bitter cikolata ikram ediyorum. Çok daha pahalıya geliyor pasta börek çörekten.
Nik_mik_yok Cansusucu ileri görüşlü olarak bikac yıldır kahve günü yapan biz 🤣 yanına bı tatlı ,bitti
Ikrazumra19 Cansusucu yani bunu grup olarak karatlastirmak lazim ama gun oluyorsa genelde cayli oluyor bizde diger turlu cok az oluyor sanki ama eger gruptakiler okeylerse sorun olmaz ama dediginiz gibi bi masa hzirlamak artik cok maliyetli malesef
Hilal-95 Cansusucu kısır partileri bitti diyosun yanı haklısın valla kıvırcık bıle 12 lira olmus geçen gün yapıcaktım vaz geçtim 🤣 bide bide yapılırsa evde herkese dağıtılırdı artık kımse bsy ikram etmıyor bize🤣🤣 sürekli bişeyler getiriyodı komsularım oda kalktı hersey çok pahalı 🤦🏻♀️
minikoglum28 Cansusucu Valla dün arkadaşım aradı, bebeğini görmeye geleceğiz dedi. Normalde 3 4 çeşit çay türü yapardım afiyetle yerdik. Dün dedim yemeğe gelirsiniz 🤣🤣 Artık yemek yapmak daha az maliyetli geliyor bana.
minikoglum28 Cansusucu Evet kesinlikle. Eskiden kilo ile alırdık herseyi, şimdi 3 adet patates, 4 tane soğan, 5 adet patlıcan oldu