Nilya88 Kızlar linclemek için geldiniz demi ☺️ evet 5 ay 21 günlük bebeğim ama konuşmuyor yani konusmaktan kastın tabiki kelime cikarmasi değil sadece bagiriyo bı de guluyo bütün gün konuşuyorum onunla ama en ufak bişey soylemiyo arkadasimin bebeğiyle 2 gün var arada o neredeyse bir aydır değişik sesler cikariyo dilini kullanarak konuşmaya calsiiyo bababa diyo mesela bizde hicbisey yok aslında her bebek farklıdır biliyorum ama annemde bugün niye konusmuyo diyince üzüldüm yani en azından cevap vermeye çalışması gerekmez mi
Balkupum2505 Nilya88 her bebegin gelisimi farklidir canim. 21 aylik oglum 20 kelimesi anca var 😀 ve henüz anne bile demiyo benim yerimde olsan evhamdan ölürdün heralde 😀😀 merak etme sabir et her seyin zamani var 🤗
minikoglum28 Nilya88 Bilmiyorum ama tek bildiğim şey her bebeğin gelişiminin farklı olması ☺️. Eğer tv, tablet, televizyon dan uzaksa ve her gün iletişim kurmaya devam ediyorsanız bence bugün yarın bebeğiniz de agulamaya başlar ☺️
2kidss_ Nilya88 her bebek özeldir her bebeğin çocuğun gelişimi farklıdır böyle şeyleri takıntı yapmayın bence eli ayağa tutuyo gözü görüyor aklı yerindeyse çok şükür bin şükür
Nilya88 duyguarsddn25 analdm canım ama insan bekliyor yinede böyle hafif çabalar o çocuk babaa diyo benimki sadece bagiriyo 😂
Nilya88 minikoglum28 evet uzak yani günde toplasanız 5 dk anca görüyordur TV oda çok mecbur kalırsam onun dışında full onunla ilgileniyorum inşallah başlar biran önce
minikoglum28 Nilya88 Bebeğinizin 5 dakika bile görmesi, o nun için 1 saate bedel.. Bence hiç izletmemelisiniz 😣
Nilya88 minikoglum28 açıkcssi bu konunun biraz abartıldığını düşünüyorum evet televizyon zararlı evet izletilmemesi lazım bu ayına kadar hiç izletmedim de ama bakıyorum mesela benim kardeşim ful televizyonla büyüyen bı cocuktu şimdi okul birinci sosyal bilimler lisesinde okuyo çok var etrafımda böyle elimden geldiğince izletmiyorum ama 5 dk dan da bişey olmaz
minikoglum28 Nilya88 Siz bilirsiniz, ama her çocuk bir olmaz ne olur ne olmaz dikkat edin diye söylemek istedim 😊
Ayse252125 Nilya88 benim oğlum da bugün tam 6 aylık oldu 3 gündür kendi kendine bi anda bababaa deeeedeee demeye başladı inanın bir gün bile çok fark ediyormuş sabredin şaşıracaksınız ben hiç sizin gibi düşünmedim zamanı gelince konuşurlar daha bebekler zaten ☺️❤️
Nilya88 minikoglum28 yok canım dikkat ediyorum zateb ams bı yandan da sakınan göze çöp batar çokta kasmak istemiyorum kendimi
Nilya88 ezgiii12490 şu an susmuyor canım ve ben böyle bir post nasıl açmışım onun şaşkınlığı dayım 3 yıl sonra senin yorumunla karşıma çıktı annelik tamamen delilik eninde sonunda konuşuyormuş çocuk 🤣🤣
oglumunannesiyim_- Nilya88 her bebek aynı değil konuşsada bu sefer neden emeklmiyor diyecekler kız kardeşim ve oğlum arasında bir hafta var oğlum emekliyor kız kardeşim daha kendini yeni çeviriyor ne yapalım yani