merve-yilmaz bana da söyledi hemşireler 😂hiç dinlemedim vallaaaa,küçücük bebek ağlayınca emzirdim,başka nasıl susar ki bebek 😅oyuncakları oyalayalım 4 saat🙈bazıları yalancı meme de vermeyin diyo ilk günler,ne yapcak garibim 🙈uyuyorsa özel uyandırıp emzirmedim .ama uyandığında ağladığında hep emzirdim,bugun 28 günlük oldu oğlum,istedikçe emziriyorum hala