babym22 Joie sansa almıştık. Çok memnunduk. Sallama hızını ve şeklini ayarlayabiliyorsunuz. Müzik ve titreşim özelliği de var. Titreşimi hiç kullanmadık ama nadiren müzik açtığımız oldu. Aynı zamanda üst kısmını çıkarabiliyorsunuz. Salona kurmuştuk, mutfağa giderken süt kısmı götürüyordum. Oyuncak asıyordum oyalanıyordu. Biz 1,5 yıl önce indirimde 1250 liraya almıştık. Biraz önce fiyatına baktım şok oldum