Ikrazumra19
34 aylık ve 10 aylık iki kızım var, ikisi de bezli.
Her ağzını açan aa zamanı geçmiş öğret artık diyor sinir oluyorum. Evde bezli bebek varken öğrenmesi illa zor olacaktır bunun farkındayım zaten ama konunun diğer boyutu da şu, bebekle ilgilenirken büyük kızımın her ihtiyacına anında cevap veremediğim oluyor, böyle bir sebepten kızım altını ıslatıp kendini suçlu hissetse üzüntüden kahrolurum.
O yüzden şimdilik ben de pek üstünde durmuyorum. Kendi istediği zamanlarda tuvalete götürüyorum konuşuyorum anlatıyorum ama zorlamıyorum.
O da illa bir gün öğrenecektir. Yaz gelsin annemler veya kardeşim falan yanıma gelirse daha kolay olur. Küçüğe bakan olursa ben de daha rahat ilgilenirim