Hangi şampuanı kullanıyorsunuz ?
ben geçen Mustela almıştım şampuan/jel 2si bir arada olandan, fakat onunla kafasını yıkadığımdan beri kaşıyor . Cildini stelatopia ile nemlendiriyorum ama sürekli kafasını kaşıyor ne yapmalıyım ? Şampuanımı değiştirmeliyim? Mustela en iyi diye onu almıştım böyle sorunla karşılaşan varmı ? Ne yapmalıyım