Kizlar bende 3 4 aydir migde agrisi var ama nasil bi agri tas dusuruyormuşsun gibj neyse istanbulda randevu bulmak zaten sorun en sonunfa carsamba gunune çam ve sakura hastanesjnden randevu buldum migdeye bakmak icin agizdan migdeye hortum saliyorlarmis onun adina bisey diyorlardi ama suan unutum 2 gun once memlekete annemin kuzeni de migdesi agriyormus biz nevsehirliyix kadın kizini almis kayseri egitim ve araştırmaya gitmis doktor demis hortum atmamiz orayi gormemix lazim demis kadin da kocasini aramis böyle böyle demis adam da oraya kadar gittin madem baksınlar demis hemen kadina hortum atmislar ve kadinin bagirsagi delinmis kızına bisey dememis doktorlar yogun bakima kaldırdık demisler ama kadin o anda ölmüş zaten 1 gun sonra öldüğünü soylemisler bende oyle bi korku basladi ki doktora gitmesem mi diyorum ya bana da hortum atarlarsa genelde migde ağrısı oyle tesbit ediliyormuş