TheLatte minniegibi-amadegil pirincin içine koyun beklesin 1 2 gün ama yapılsada düzen tutmuyo malesef . Benim oğlumda viledanın içine attı telefonu . Ederinden fazla paraya yaptırdık düzelmedi şebekesi yok .
nazli_66 TheLatte benim oğlumda 3 gün önce attı viledaya her şey çalışıyor ama sim kart okumuyor 1000 liraya yapalım dedi telefoncu ama bayram sonu getir dedi bi telefoncu da 3000 lira istedi inşallah yapılır siz yaptırınca şebeke geldi sonra geri mi gitti
limonkolonyasi minniegibi-amadegil eşimin telefonu da iphone 7 kızım vileda kovasına atmış Bi 10 dakika sonra fark ettik çıkarttık ama çok şükür bisey olmadı dokunmatik hoparlör v.s sorun yoktu kurutup ya da pirince de koymadık
minniegibi-amadegil Pirince de koydum, saç makinesi ile de kuruttum şuan bir şeyi yok çok teşekkürler kızlar 💚