AcemiAnne12345 Geçmiş olsun
Benzer şeyi ben yaşadım. Bebeğim yeni doğduğunda ağır sarılık geçiriyordu.Saat başı emzirmek zorundaydım. Uykusuz gecelerim kabusa dönmüştü. Sonra rutin muayenemiz vardı hastanede, eşim çocuğu üst kata çıkardı ben de wc ye uğrayıp geleceğim dedim ve sonrasında eşimin yanına gideyim derken kendimi sedyede buldum. Tansiyonum düşmüş. Ama anlamıştım bayılacağımı, gözlerim kararmıştı bulanık görüyordum çevreyi. Sonra o arada hemen hastanedeki sandalyelere oturdum artık ne oldu o ara bilmiyorum.
Yani yaşadığınız şey çok normal. Bi anda uykusuz kalma dönemine giriyoruz, yoruluyoruz, bünye hemen kaldıramıyor.