O_mer27 Asilahmet bebeğim 2 aydır sebebsiz yere ateşi oluyor ve 3 günün sonunda düşünüyor dün doktor belli bundan olabilir dedi genetik test istedi bütün herşeyi temiz ama 38 39 ateş var Elimden hiç bişey gelmiyor kendimi çok çaresiz hissediyorum