2cocuk_1anne_ Kızlar kan grubunu hatırlamıyorum ve şuan e nabız açmak için gerekli Kan sonuçları evlilik cüzdanı her şeye baktım ama yazmıyor E devlette yazar mı E nabız için bir iki tane kan sonucunu denesek bir şey olur mu
Krtlmy 2cocuk_1anne_ gir rastgele sonra değiştirirsin önemli değil okdr ama öğren sonradan düzenleme yapıp değiştirebiliyosun
Teemo07 2cocuk_1anne_ e devlet üzerinden giriş sağlasanız yine de istiyor mu.. Bilemedim. Ama e devlette yazmaz onu biliyorum.
Teemo07 2cocuk_1anne_ aynen öyle, eski ehliyet ve nüfus cüzdanı yoksa kan vermeniz lazım. Mutlaka kan kartı isteyin. Bu arada belki kendi aile hekiminiz sistemden bakabilir.
honeyybee_ honeyybee_ ama tabi bu arada basiniza birsy gelirse yanlis kan grubundan allah korusun en iyisi siz saglik ocagindan baktirio oyle acin
2cocuk_1anne_ honeyybee_ o riske hiç girmiyim kan veriyim bence ben Bne dün özel de kan verdim yeni hamileyim Bir kaç hafta sonra özele gidecez orda doktor görebilir mi
honeyybee_ 2cocuk_1anne_ valla bilmiyorum ki canm ya aslinda saglik ocaklari 5 dakikada hallediyor o isi yokmu yakinlarinda
2cocuk_1anne_ honeyybee_ var canım olmadı yarım hallederiz Eşimin çalıştığı hastane de var eşin bir sokak ilerisinde