Plncnr-dnsn benim bebeğimde 3,5 ayıktı covid olduğunda 3 gün hastanede yattık solunum desteği oksijen aldı. Korkmayın çabucak atlatıyorlar. Ciğerlerini iyi koruyun demişti doktor. Angora tavşan ynü zıbın almıştım ben hemen. İyi korudu. Hiç bir şeysi kalmadı şuan 19 aylık herhangi bir sorun olmadı ciğerlerinde vs. Geçmiş olsun. Hemen geçecek üzülmeyin