ptircik Kızlar merhaba bebeğim 3,5 aylık gündüz uykuları hem çok kısa hem de kucağımdan ya da ayağımdan indirdiğimde uyanıyor artık hiçbir iş yapamaz oldum gündüzleri yemek bile zor yiyorum önerisi olan var mı ?
Ervakts ptircik bugün tam 4 aylık 2 haftadır aynı durumdayım bırakıp daha yanından gidemeden uyanıyor ev işlerini akşam yapar oldum yemekler hep en hızlı fırın yemeği haline geldi bi pilavı o ağlarken gidip gelip yapıyorum ne olacak bilmiyorum 😟
Aliaslan1 ptircik ben uyanıkken yapıyorum uykusunu alsın diye kucağımda uyutuyorum ben de dinleniyorum o arada. Benek arabasının ayaklarını siliyorum onu içine koyup elime oyuncak veriyorum konuşarak şarkı söyleyerek yapıyorum yemek falan
AslanannesiAyse ptircik ah bacımbenimkide öyleydi şimdi emekliyor peşimden gelir dedim ama yinede salondan çıktım an bağırıyor yürüteç biraz olsun işime yaradı bide mama sandalyesinde cam önünde oturtuyorum ama sizinki daha küçük ana kucağı kanguru filan varsa anca öyle yanında gezdircen napcan 🤷♀️
erdyagmur Bebeğim şuan 8 aylık 3 ve 4 ayında öyle oluyor benim bebeğimde gündüz nerdeyse uyumuyordu atak dönemi sanırım ama merak etmeyim geçiyor şükür normale dönüyor düzeni uyuyorlar zamanla