Benim bebeğim 2 ay 19 günlük 3-3.5 saatte bir 100 içiyor öğün aralarını kısa tutmak bebek de gaz yapar birde benim ki sadece mama alıyor mu kadar saatte anca sindiriyor gece de en son 11 de içip yatıyor gece 4-5 kadar bir daha istemiyor doktor da Bırak uyusun dedi