52_58_52 Rubab_Mommy Türkiye de bu marka bebek mamasi hic görmedim ama nereden temin ediyorsunuz acaba ?
nacar5 hero baby tahıllı cok güzel 2-3 bebek bisküvisi katıyorum içine bebegim severek yedi ben bile yedim🤣 Şimdi aptamilin Sütlü bisküvilisini aldım o da güzel🙏🏻