Ay bende post acayım diyordum.neysse burdan yazayım herkes okusun.
Canım bız bıraktıysak inan herkes bırakır. Kızım gunde 20 30 kere emıyordu. Memeye bagımkı asık durmadan emen bir cocuktu tam 27 aylık. Gunduz emerek uyurdu. En cok bundan korktum. O yuzden ilk gunduz emerek uyutmayı bıraktım.
1.gun 4-5 kere emzırdım
- Gun 2 yada 3
- Gun 1 kere
- Gun 1 kere
5.gun bitti.
Bugun 6.gunumuz emzirme yok. Hıcbıse surmedım. Benden mememden tıksındırmeden korkutmadan yaptım. Annecim sen buyudun bebekler emer sen abla oldun sevebilirsin, opebılırsın, koklayabılırsın, dokunabılırsjn ama emmek artık yok kızım dedim. Tabıkı ağladı. Hele ilk gun o agladı ben agladım. Ama bitti gitti.
Azaltarak 4 gunde bitirdik..