MinnakPanda Alnalprdha Aynen ya bende şimdi farkettim. Deneme sınavı diyor. Gerçek sınav değil yani. Sadece deneme amacliymis😣 saçma
Alnalprdha Havvakck Havvakck Siz heralde demotive amaçlı burdasiniz fakat ben burda zorluğunu vs sormadım zaten alım olmicagi yazsaydı (Kadın) buraya böyle bişey yazmaz paylasmazdim olumsuz yorumlariniza ihtiyacım yok sağolun benim de bir aklım var yaşantım var bana ne uygun değil ben karar veririm sorum açık ve belli insanları olumsuza düşürmekten vazgeçin zor şöyle zor çocuğunu görmüyor falan asla bunu sordugumu sanmıyorum sorumda
Havvakck katipannne benim esim de bekci seni cok iyi anliyorum cixugu zor görüyo bi anne icin cok agır bence
katipannne BerennAybike valla benim ki gündüz çocuğa bakıyor. Bakıcı tutmadık. Sabah 8 den akşam 4 e kadar eşim bakıyor ven işten gelince ben bakıyorum o işe gidiyor. Bizimki vakit geçiriyor ama kafası dolu yorgun uykusuz fiziken ve psikolojik olarak çok yıpranıyor
Alnalprdha MinnakPanda dur bakiyim araştırıyorum mutlaka bişey bulursam haber ederim sana da sende et paylaşıyorum burda post açıyorum yardım eden çıkar diye var mı sınav yok mu diye soruyorum bazıları sorunun dışında herşeyi yazmış yok çok zor çocuğunu göremiyor yok zaten kadın alımı falan burda bunları duymaktansa araştıralım canım
Alnalprdha Kuboooss evet canım bizde aynıyız nerden nasıl başvuru bilmiyoruz kimse de cevap vermiyor malesef
Selin1234 Alnalprdha ben baktım başvurular bitmiş maalesef 10bin kişi alınacakmış 6 martta sınav varmış
Kuboooss Alnalprdha tabiki internette de baktım resmi gazetede yayimlanmis ama başvuru sayfası açılmamış daha bence
BerennAybike katipannne bekçi olmak isteyenlere soyleyebilirsiniz bunu 😊 ben sorulanlara bilgi verdim sadece
Sedagns Alnalprdha yok kuzum kadınlar için alım. Olacağını da sanmıyorum çünkü hep sokakta gezmek zorundalar ve badileriyle çalışıyorlar yani en az iki ve dört kişi şeklinde gece sabaha kadar yürüyorlar eşim bekci ordan biliyorum bir erkekle kadının disarlarda gezmesi bana mantıklı gelmiyor o yüzden öyle düşünüyorum
nurelem Alnalprdha meslekte cinsiyet ayrımına karşıyım, hangi mesleğin zorluğu yokki, zor diye yorum yapanlara çok kızıyorum. Kadın her şeyi basarir. İnşaallah gonlunuzden gecenin en hayırlısı olur 💜