Defneeminannesi Kızlar bebeğimin boynunda yarw gibi bişey var doktor fito krem verdi pudra sürüyordum ama krem sürünce sulandı sarı iltihap gibi bişey oluyor orda nasıl geçer bu https://imgyukle.com/i/EgeA6S
Mmilla Defneeminannesi canım çok geçmiş olsun buna benzer bizde de var advantan krem kullanıyoruz cok iyi geliyor
Ayca77 Defneeminannesi doktorumuz mantar demişti bize 🤷🏼♀️ hametan ya da hindistan cevizi yağı kullanıyorum öyle kızardığında
Mmilla Defneeminannesi ıslak kalmıyor hemen emiyor kuruyor bebeğime baya iyi geldi bilmiyorum sizde doktor kontrolünde bi sorun
ofkelisirin Defneeminannesi sık sık silin ama nemli kalmasın sebebi de nem oluyor zaten travazol iyi gelir ama doktora gösterin tabiki
YoldasYilmaz Defneeminannesi pudra kuruturken ayni zamanda iltihap kapmasini sağlar.Birde yaranın olduğu yer kurudukca iyileşmesi zaman alir.sık nemlendirir yapmalısınız,gülsuyu yatıştırır, kantaron yağı da iyi gelebilir.