Kızım 10 aylık gündüzleri yattığı bir beşik vardı Artık küçük geliyor sallanarak uyuyordu geceleri de orda sallayarak uyutup büyük beşiğine alıyorduk ama artık ondan vazgeçirmek istiyorum. Dün başladık uyku eğitimine gündüz uykularına hemen daldı ama gece beni 1 saat uğraştırıp çileden çıkarttı kalkıp sürekli oturuyor bu duruma nasıl çözüm buldunuz nasıl yollar izliyorsunuz emzik ve uyku arkadaşı veriyorum ama oynuyor uyku arkadaşıyla kalkıpta