Bebeğim 42 günlük ve doğduğundan beri emzirme problemi yaşıyorum. Göğüs ucum olmadığından ememiyordu zaten. Göğüs uçlarını da istemedi. Hep sağarak veriyorum ara ara memeyi tutuyor ama çabuk yoruluyor kavrayamıyor. Sonradan ben dudak bağı olduğunu fark ettim.
Çocuk cerrahı emzirmeye engel değil dudak bağı dil bağı engel olur, ilerde diş problemi olursa diş doktoruna götürürsünüz dedi ama hem bu forumdaki annelerin yorumlarından hem de yabancı kaynaklardan gördüğüm kadarıyla dudak bağı da emzirme problemi yaşatıyor.(ayrık diş ve peltek konuşma sıkıntısı da olacakmış ilere)
Bebeğinde bu problem olup erkenden dudak bağını kestiren oldu mu neler yaşadınız. Lütfen yardım edin psikolojim çok bozuldu emmiyor.
(Uzun oldu kusura bakmayın.)