asiyeoguz emziriyorsanız sutunuzun %70 i su zaten gerek yok mama veriyorsanız gene aynı şekil çok koyu mama yapmıyorsanız kutunun üstünde ki ölçüye göre yapıyorsanız o şekilde de suya ihtiyaci yok bebeklere ek gıdaya başlamadan önce yani 6 ayından önce su verilmesi su zehirlenmesine sebep olabiliyor düşük bir ihtimal de olsa bu riski göze almayın derim doktorunuz ne zaman ek gidaya başlatırsa o zaman suya başlayın ve bebeklere verilen su kaynamış ve dinlendirilmiş su olması lazım 😊