10 ay 12 günlükten bildiriyorum hala öyle benim oğlan doğdu doğalı aynı yere koysam üstüme geliyor yürümek istiyor elimi tutup kaldırıyor yürüt beni diye diş de geldi daha da geliyor ne zaman düzelecek bende bilmiyorum 1 yaşını geçince umudum ama bu günümüze şükür her zaman Allahım aratmasın