Mugerrr 17 aydır sleepy kullanıyordum hiçbir şikayetim yoktu yeni seriyi aldım dediğinizden çok daha fazla şikayet yaşadım. Pişik özel bölgede kabarcık bezin aşağı çökmesi vs. Şikayet ettim benden 3 tane bez istediler inceleme için sonuç olarak daha geçen gün aradılar, bezde herhangi bir sıkıntı yok dediğiniz hiçbir sıkıntı yaşanacak bir duruma rastlamadık bebeğinize yedirdiiğiniz asitli yiyecekler yapabilir. Ya da diş döneminde ise veya kullandığınız krem varsa o da yapabilir iyi günler diyip kapadılar. Şaka gibi resmen. Sleepy benim için bitmiştir her yerde eski paketleri arıyorum çevremde de şansıma hiç kalmadı