Aleyimm Kızlar 1 hafta önce doğum yaptım bebek sürekli emmek istiyor ağlıyor acaba doymuyormu sizce mama alıp vereyimmi
Hohomoromu Aleyimm Bezi çişle doluyorsa kaka yapıyorsa doyuyordur onun dışında yenidoğan sürekli emmek isyer emerek kendını guvende hıssettıgi için eğer bezi kuruysa doktora danısarak mamayla beslıyebılırsnz
sule42 Aleyimm benim kizimda ayniydi surekli emer ve emerek uyurdu annem kaliyordu ilk zamanlar gece brn uyuyorum uyaniyorum sen hala emziriyorsun derdi ama yenidogan icin normal doymadigi icin degil seni istedigi icin
Larinaz Kaka doyup doymadıgına gösterge değil,sen çişini takip et.kilo alma oranını takip et.ama yeni doğmus bildigi tek şey emmek,Allah sabır versin 🙈