Paradiseeeee Selam kızlar fairy kullanıyorum ama coo fazla kimyasal var içinde tabak bardak tencerelerde. Çok koku oluhor cıkmıyor yemeklere kadar sindiriyor finis ve pril dışında da önerebilceginiz tablet varmıdır
Deletedmom_21 Paradiseeeee bende fairy kullaniyorum ama ne tabaklarda ne bardaklarda koku olmuyor hangi programla yikiyorsunuz acaba
Paradiseeeee maysa-19 finsş tablet olanı barakalarda hep toz bıraktı çizdi mahvetti acaba sıvısı nasıl bi deneyin beğenirseniz paylaşırmısınız
Grupyildizi maysa-19 sivi deterjan bardaklarimi cizdi benim bugulatti hep atmak zorunda kaldim sizde bi bakin olursa ondandir
Paradiseeeee bonjour_maman dimi insan tiksiniyor tencerede yemek yapmak istemiyorum şok da mintaks var kullanan varmı acaba
Paradiseeeee Canparcam_ Allah Allah bende toz bıraktı o hep belki makinadan makinaya da farı edebilir
Paradiseeeee NurY bim ki dimi dur ya şok dan bide biminkini alayım ufak bişi deneyim inşalalh memnun kalırım
eceunverkanra Paradiseeeee Ayni problemi yasadim fairy’i biraktim su an finish quantum kullaniyorum memnunum☺️
Grupyildizi maysa-19 tabak degilde bardaklarim mahvoldu birde kasiklar falan bugulu cikti heo ben ilkten anlamadim snra netten baktim degisturin deterjani yaziyordu snra tablet aldim gecti
ant331 Paradiseeeee ben bim ve şok kullanıyorum ve hiç bir sorun yaşamadım. Hatta parlatıcı olarakta ayni şekilde bim yada şok
Canparcam_ Paradiseeeee Arcelik bulaşık makinesi kullanıyorum canım eşim de Arçelikte teknisyen zaten, parlatıcı kullaniyor musun ? Ben parlatıcı kullanmasam dediğin gibi leke kalıyordu kullanınca öyle birşey görmedim 🤷
NurY Paradiseeeee şokun hiç kullanmadim ama BİM’in tableti çok başarılı prıl prıl yapıyor. Makinanın filtrelerini temizliyosun dimi sürekli pervanelerini falan . Ben her hafta temizliyorum