Kevserzehra 2 bucuk aylik bebegim var 3 gundur disim felaket ağrıyor. Doktora gittim antibiyotik verdi ama faydasi olmadi napcam ben ya.
Zeliha66 Kevserzehra yarimcay bardagi ılık suyun icine 1cay kasigi tiz 1cay kasigi karbonat atin her fircalamadan sonra gargara yapin agzinizi yikamayin bana discim bunu söylemisti cok faudasini gördüm
KaSeAy Kevserzehra Aynı benm de 20 lik cıkıyor oğlumla aynı anda diş cıkarıcaz sanırım😞 yarın gtcem ben de doktora bakalm ne dicek
Kevserzehra Zeliha66 kanal tedavisi yapilcak antibiyogin bitmesini bekliyorum ama agrida hic azalma olmadi. Gozlerimden yas geliyor artik bebegimle de ilgilenemiyorum