babym22 Ateş yok ama huzursuz calpol verip vermemekte kararsızım. Ateşini beklemeyip versem mi ya da bilemiyorum kızlar HELPPP
Emsal04 babym22 bizde gecen ay aşımızı olduk hemşire ateşi olmazsa bile yinede ver ağrısını hafifletir demişti bide ara ara buz torbası koyun şişmesin demişti
Dilek_5 Ateş olmayabilir ama ağrısı olabilir o yüzden aşı vurunduktan sonra 6 saatte 1 bir çay kaşığı kalpol içirebilirsiniz sağlık hoca bize öyle demişti Aşıyi bugün mü vurundu