Omertugra20 Herkese merhabalar dün gece oglum biraz bana sıcak geldi 37.2 en yüksek ateş çıktı sabah kustu bir kez birde ishal olmuş gaz çıkarttımı kokuyor üşüttümü acaba 😢(17.5 aylık)
Omertugra20 Balkizlarim çok teşekkür ederim şu ateş konusunda çok panik oluyorum hafif sıcak olup 37 oldumu çoçuk yanıyor diye zıplıyorum hemen saolun