Merhaba hanımlar
Bebeğimin normalde kilosu güzel. Ama her ay 1 kilo alan bebek bu ay sadece 300 gr almış.
Boyu da uzamamış.
Çevreye olan ilgisinden dolayı beslenme konusunda zorlanıyoruz ama bu kadarını beklemiyordum.
3 saatte bir 150 içiyordu hemen artırdım bu hafta 4 saatte bir 180 diğer hafta 4 saatte bir 210 olarak ilerleyeceğiz.
Çok üzüldüm. Çok da iştahlı bir bebekti 🥺