Cancan1 Kızlar hiç bi akıntısı agrı sızı olmayıp adet gören varmı. Kadınlar için seffaf yada yumurta akı gibi olan akıntı saglıklı diye biliyorum ben sezeryan doğum yapalı 6 ay oldu çamasırım hep kupkuru .
BarlasMomm Cancan1 bence gitmenizde fayda var. akinti icin demiyorum. Dogumdan sonra gidip hem muayene olup hemde smear testi verebilirsiniz. Benim akintim hep oldu dogumdan sonra 10. Ayda regl oldum
Cancan1 BarlasMomm ben de böyle düşünüyorum yani akıntı olmaması da bi tuhaf sanki artık yumurtalıklarım çalışmıyor gibi kup kuru yani