eceunverkanra Burcuahmet Bol bol emzirdim, kendim su içtim sıvı almaya özen gösterdim bir de sadece parol kullandım ates dusurucu, agri kesici olarak☺️ Karantinamiz daha dun bitti bizim de, cok gecmis olsun🌸
Gmzynpasya Burcuahmet ben süt sağiyorum devamlı sagdim sarımsaklı çorba içtim bol bol sıvı tükettim zaten yemek istemiyor canın
Asliissoysal Burcuahmet bizde de eşim pozitif çıktı büyük ihtimalle bende de vardı belirtiler vardı çünkü bol bol emzirdim su içtim günde bir tane sarımsak yedim akşam saatlerinde de meyve yedim çok ağrım olunca parol içtim sürekli duş aldım 🤗bizimde Allah’ın izniyle yarın bitiyor karantinamiz 🤗 Geçmiş olsun inşallah sorunsuz bir şekilde siz de atlatırsınız
Ada2016 Biz evde maskeyle durduk hep yatarken bile çıkarmadım gün içerisinde maskemi sık sık değiştirdim her emzirme öncesi ellerimi yıkadım. Evi havalandırma özen gösterdim bebeği başka odaya götürüp diğer odayı açıyordu öyle öyle. Nevresimleri üzerimize sık değiştirdik. Sıcak duş alıyordum çok ağrım varken Parol arveles içtim arada. Portakal mandalina suyu tükettik sık sık limonlu su. Bu şekilde bebeğime bulaşmadan atlattık çok şükür. geçmiş olsun.